Gradul de satisfactie al clientilor Alcomex

In Februarie, Alcomex a organizat un studiu de piata referitor la gradul de satisfactie a clientilor cu sprijinul AlphaRainbow. Clientii nostri din Olanda, Germania si Cehia au fost invitati sa participle la acest studiu de piata.

Studiul a fost concentrate pe mai multe componente : comunicare proactive, livrare la timp, dezvoltarea produselor, furnizarea de solutii, raport calitate-pret, produse, inovatie, asistenta tehnica, viteza de reactie si responsabilitate sociala. Alcomex a primit un scor mediu de 7.6, scor de care suntem mandrii de performanta noastra.

Net Promoter Score

Raspunsurile clientilor nostril se traduc in NPS – Net Promoter Score, unde un scor mai mare decat 0 se considera bun, iar +50, care se considera excellent.

Scorul foarte bun de +21 obtinut de Alcomex se datoreaza faptului ca suntem un partener pe care te poti baza si de incredere. Telul nostru este de a raspunde cererilor de oferta in maxim 48 de ore. Specialisti nostri sunt pregatiti sa sa vina cu o solutie buna la proiectele clientilor nostri, lucru care pune in valoare experienta si cunostintele lor cu ocazia fiecarui proiect.

Preocuparea de a obtine un scor NPS, mai bun

Evident, scopul principal al acestui studiu a fost sa aflam cum putem imbunatatii serviciile noastre. Unul dintre aceste puncte a fost comunicarea proactiva, care devine o prioritate in abordarea noastra viitoare. In aceasta idee, Alcomex are cinci directii in abordarea clientiilor:

 

Alcomex
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.