Gradul de satisfactie al clientilor Alcomex
In Februarie, Alcomex a organizat un studiu de piata referitor la gradul de satisfactie a clientilor cu sprijinul AlphaRainbow. Clientii nostri din Olanda, Germania si Cehia au fost invitati sa participle la acest studiu de piata.
Studiul a fost concentrate pe mai multe componente : comunicare proactive, livrare la timp, dezvoltarea produselor, furnizarea de solutii, raport calitate-pret, produse, inovatie, asistenta tehnica, viteza de reactie si responsabilitate sociala. Alcomex a primit un scor mediu de 7.6, scor de care suntem mandrii de performanta noastra.
Net Promoter Score
Raspunsurile clientilor nostril se traduc in NPS – Net Promoter Score, unde un scor mai mare decat 0 se considera bun, iar +50, care se considera excellent.
Scorul foarte bun de +21 obtinut de Alcomex se datoreaza faptului ca suntem un partener pe care te poti baza si de incredere. Telul nostru este de a raspunde cererilor de oferta in maxim 48 de ore. Specialisti nostri sunt pregatiti sa sa vina cu o solutie buna la proiectele clientilor nostri, lucru care pune in valoare experienta si cunostintele lor cu ocazia fiecarui proiect.
Preocuparea de a obtine un scor NPS, mai bun
Evident, scopul principal al acestui studiu a fost sa aflam cum putem imbunatatii serviciile noastre. Unul dintre aceste puncte a fost comunicarea proactiva, care devine o prioritate in abordarea noastra viitoare. In aceasta idee, Alcomex are cinci directii in abordarea clientiilor: