SCORUL NET PROMOTOR 2020

REZULTATE ÎMBUNĂTĂȚITE ALE SONDAJULUI ANUAL ALCOMEX PRIVIND SATISFACȚIA CLIENȚILOR.

În ultimul trimestru al anului 2020, Alcomex a realizat un sondaj de satisfacție a clienților în colaborare cu AlphaRainbow, la fel ca în 2019. Clienții noștri din Olanda, Germania, Republica Cehă, România, Slovacia / Austria, Polonia și  Franța au fost invitați să participe la acest studiu la scară largă.

Diferite componente au fost esențiale pentru cercetare. Acestea au inclus, de exemplu:  comunicare proactivă, suport tehnic, ascultarea clientului, calitatea arcurilor produse, livrarea la timp, dezvoltarea produsului, capacitatea orientată spre soluții. În total,  Grupul Alcomex  a primit un scor mediu de 7,8 pentru aceste criterii. Privind la scorurile de anul trecut, scorul mediu al Grupului  Alcomex  a crescut cu 0,2 și,  desigur,  suntem  foarte mândri de acest lucru ca si companie!

SCORUL NET PROMOTOR

Scorul general al al alcomexului a fost +55! Acest lucru dovedește încă o dată rolul Alcomex ca un partener de încredere cu servicii complete. Alcomex se străduiește să răspundă la fiecare solicitare în termen de 48 de ore. Specialiștii noștri sunt întotdeauna gata să se gândească la provocările, soluțiile și aspectele tehnice aferente de la începutul unui proiect pentru a utiliza în mod optim experiența și cunoștințele noastre în cadrul fiecărui proiect.

LUCRAM LA UN SCOR NPS CHIAR MAI MARE

Scopul principal al sondajului clientului este de a afla cum Alcomex poate îmbunătăți în continuare satisfacția  clienților. Printre altele, un proces de dezvoltare în timp util a apărut ca un punct de îmbunătățire pentru Alcomex. În anul următor, Alcomex se va concentra pe acest aspect și pe alte puncte de performanta, în scopul de a îmbunătăți satisfacția  clienților.